Vizualizează în video-urile de mai jos cum arată o experiență completă cu echipamentele noastre de sonorizare profesională, lumini dinamice și ecrane LED de ultimă generație.
Mai jos se regasesc cele mai des intalnite configuratii pentru evenimente uzuale de tipul petrecerilor private, de nunta sau corporate.
Sonorizare destinata evenimentelor de pana la 50 pers, care se desfasoara in interior, in sali de aceeasi capacitate.
Sonorizare destinata evenimentelor intre 50-150 persoane, care se desfasoara in interior, in sali de aceeasi cacitate
Sonorizare destinata evenimentelor de pana la 300 pers, care se desfasoara in interior/exterior, in sali de aceeasi capacitate.
Add-on recomandat pentru evenimente cu DJ care se desfasoara in spatii de mici dimensiuni.
Add-on recomandat pentru evenimente cu DJ care se desfasoara in spatii de dimensiuni medii si mari.
Add-on recomandat pentru evenimente cu DJ sau LiveBand care se desfasoara in spatii de dimensiuni medii si mari.
*incepand cu...
*incepand cu...
Ai nevoie de mai mult? - Cere oferta personalizata!
Instalarea si dezinstalarea echipamentelor in locatia solicitata
Echipamente esentiale pentru a avea un LiveBand la evenimentul tau.
Fum greu pentru dansul mirilor și gheata carbonica pentru pahare.
Operator ecran pe toata durata evenimentului
Sunetist pe toata durata evenimentului.
Light Jockey pe toata durata evenimentului
Dacă ai nevoie de o configurație unică sau de echipamente suplimentare, suntem aici să discutăm. Contactează-ne pentru o ofertă personalizată!