Găsește mai jos răspunsurile la unele dintre cele mai comune întrebări pe care le primim din partea clienților. Descoperă mai mult despre serviciile noastre si despre cum lucrăm.
Acoperim o gama largă de evenimente precum: nunți, botezuri, evenimente de firmă (teambuilding-uri, gale, lansări de produse, petreceri de Crăciun), conferințe, seminarii, prezentări, evenimente de marketing, spectacole, recitaluri și expoziții.
Punem la dispoziția clienților nostri echipamente profesionale de sonorizare și lumini, adaptate dimensiunii și specificului evenimentului organizat. Folosim cel mai des echipamente de sonorizare din gama pro audio RCF și HARMONIC DESIGN.
Desigur! Tehnicienii nostri montează echipamentele în locația unde va avea loc evenimentul cu suficient timp înainte ca acesta să înceapă. Tot colegii noștri se ocupă și de demontarea echipamentelor. Avem nevoie doar de acces în spațiul unde va avea loc evenimentul tău.
Conform preferințelor clientului și necesarului tehnic, putem asigura efecte speciale.
Deoarece folosim echipamente de ultimă generatie, eliminam 90% din cazurile în care pot sa apara defecțiuni de natură tehnică. Cu toate acestea, asigurăm back-up în București, în maxim 60 minute. *pentru echipamentele de sonorizare
Ne ajută să cunoștem preferințele muzicale ale clienților, tipul evenimentului organizat, și data la care va avea loc. Totodată pentru a dimensiona corect necesarul tehnic, avem nevoie să știm câte persoane vor participa la evenimentul pe care îl organizezi și locul unde acesta se va desfășura
Da! Cu toate că evenimentele sunt planificate cu mult timp in avans, de regulă ne contactăm clienții cu o săptămână înaintea evenimentului pentru a pune la punct și cele mai mici detalii.
Cu cât mai repede, cu atât mai bine! De obicei, pentru evenimente cum sunt nunțile cu DJ, rezervările se fac chiar și cu un an înainte.
Absolut! Personalizăm fiecare detaliu, de la playlist și vibe-ul muzical până la set-up-ul tehnic, ca să se potrivească perfect stilului și atmosferei pe care o vrei pentru eveniment!
Deoarece evenimentele se contractează cu mult timp înainte de a avea loc, un avans este necesar pentru a rezerva data la care va avea loc petrecerea ta.
Da, oferim factura și documente detaliate, asociate cu costurile generate de fiecare serviciu contractat pentru evenimentul tău.